FAQ – Vanliga frågor

BESTÄLLNING.

Vanliga frågor. Har min order gått igenom?

Så fort du checkar ut via klarna, det vill säga, när du bekräftat ditt köp. Då skickar vi en orderbekräftelse till den mailadress som du skrev in vid din beställning. Då får du även en notering via Klarna, beroende på valt betalsätt.

Jag vill ändra min order?

När du har fått en orderbekräftelse så kan du inte göra ändringar i din beställning. Vid frågor eller liknande kontakta gärna oss på kundtjänst.

Jag har inte fått min orderbekräftelse, vad gör jag?

Så fort du har lagt din beställning , skickar vi en orderbekräftelse och ibland kan den råka hamna i din skräppost. Avsändare info@vibrera.se. Om du inte ser något där, så måste något ha hänt i det digitala universum. Maila oss gärna så hjälper vi dig snarast möjligast!

LEVERANS & RETUR.

Vanliga frågor om leverans. Vad kostar frakten hos er?

Vi erbjuder fri frakt vid beställning över 699 kr. Vid beställningar under 699 kr så tillkommer en fraktavgift på 49 kr. 

Hur lång tid tar leverans av beställd order?

Vi skickar alltid inom 72 timmar efter din lagda order, på helgfria vardagar. Självklart kan andra orsaker innebära fördröjning av leverans, speciellt under rea-perioder. Det kan även ske p.g.a. oväder och andra orsaker som vi hoppas att du har överseende med. Vi gör alltid vårt yttersta för att din order ska komma fram så fort som möjligt.

Vad står det på paketet?

Alla våra paket skickar vi diskret i miljövänligt omslag med företaget Seven Year vision AB som avsändare och inget på paketet avslöjar dess innehåll. Vi skickar alltid din beställning med 100 % diskretion.

Kan paketet spåras?

Alla paket som skickas från vibrera.se är spårbara, länk i regel skickar vi per sms eller email.

Vilket leveranssätt skickas mina paket med?

I dagsläget skickar vi alla paket med postnord.

Kan jag ändra min order/beställning?

Vi vill i största mån ge den bästa kundupplevelsen som möjligt och det går alltid att höra av sig till info@vibrera.se med frågor gällande din order. Så försöker vi att lösa det så gott det går.

Hur returnerar jag min vara?

All information finns med i paketet som vi skickar till dig. Det gäller även bland annat vid retur, byte och orderinformation. Mer info se nedan.

Vi följer svenska lagar som Lag om distansavtal och avtal utanför affärslokaler (2005:59) konsumentköplagen (1990:932) E-handelslagen (SFS 2002:562)

Vi har full ångerrätt/byte, inom 14 dagar från mottagen leverans, denna rätt gäller inte om varan på grund av sin beskaffenhet inte tillåter ett återlämnande. Om exempel förpackningen har en bruten plombering. Återbetalning sker med samma betalningssätt som vid köpet.

MINA SIDOR.

Vanliga frågor om Mina sidor. Kan jag handla utan att registreras sig hos er?

Du har två valmöjligheter när du handlar oss hos, antingen registrerar du ett konto på “mina sidor” hos oss helt kostnadsfritt där alla dina kvitton finns och beställningar, eller så fortsätter du till kassa utan att registrera dig hos vibrera.

Fördelar med att ha mina sidor hos vibrera.se :

Du ser dina tidigare köp

Du kan spåra din order

Möjlighet till att få specialerbjudande tidigare än alla andra, du blir bland annat inbjuden till alla våra förhandsreor.

Hur registrerar jag ett konto hos er?

Antingen sker det vid ditt första köp i kassan, via klarna-check out. Där du kan välja att skapa ett konto i samband med ditt köp. Du kan också välja att skapa konto i högra hörnet högst upp på första sidan. du skapar ett konto hos oss med din mailadress.

VANLIGA FRÅGOR OM BETALNING.

Vilka betalsätt erbjuder ni?

Vi samarbetar med Klarna. Vi använder oss av deras check out i vår kassa. Du kan välja att betala via deras klarna konto, faktura, betala direkt eller via kontokort. Läs mer om Klarna här.

Är det säker betalning?

Detta är vanlig fråga och svar ja. Det är alltid säkert att betala via klarna.

VANLIGA FRÅGOR OM KONTAKT.

Hur kontaktar jag er?

Du kan alltid maila oss på info@vibrera.se, vi svarar inom 48 h helgfria dagar – även året om. 

Kan jag ringa er?

En vanlig förekommande fråga är ifall du kan ringa oss. Varför slösa sin tid på telefonköer? Det tycker vi är tråkigt och vi värderar din tid. Vi kan ringa dig istället! Kontakta oss per mail med ditt kundnummer/ordernummer/ärende och föreslå en tid mellan kl. 9-15, måndag-fredag. Så ringer vi upp dig! Annars är vi alltid snabba på att svara via mail likaså!

Det finns inga produkter i din varukorg